Hazalamim_g_m-5_resize

הום סטיילינג הזדמנות לשינוי / גלי שגב

הום סטיילינג הזדמנות לשינוי / גלי שגב

אנחנו מחפשים שינוי בהמון תחומים ומוכנים לעשות הרבה מאוד בשביל זה! האם חשבתם ששינוי מהותי בחיים יכול להתחיל מהבית שלכם!? מסביבת המגורים העוטפת אתכם באופן יומיומי??

הום סטיילינג זהו תחום שעוסק בשינוי מהפכני בחיים של אדם! בהוצאה לא גדולה יכולה להתקבל תוצאה מהפכנית שתשנה לכם את החיים ותהפוך אותם למאושרים ולבריאים הרבה יותר!!

הום סטיילינג זה לא רק אמנות העיצוב של פנים הבית זהו תחום שעוסק בהתאמה אמתית בין הבית לבין האדם שגר בו. כפי שאנחנו בני האדם שונים, ולכל אחד יש תכונות שונות, צרכים ורצונות שונים ,הבית שלנו צריך להתאים בדיוק לנו ולתמוך בנו באופן כזה שיהווה מקפצה אנרגטית עבורנו. הבית שלנו, מעבר למילוי הצרכים הבסיסיים של הגנה ומכסה נועד לשמח ולרגש אותנו וכמובן להיות מקום שממלא אותנו בשלווה ושקט שכה נדרשים בעידן הזה של המרוץ הבלתי נלאה.. כאן אני נכנסת לתמונה. אני גלי שגב ,מעצבת בתים בשיטת ההום סטיילינג. אני מתמחה גם בפנג שווי שזו שיטה סינית מסורתית לעיצוב בתים במטרה למצוא תמיכה ואיזון אנרגטי בתוך הבית., כך שהשילוב בין השניים, הוא לא הכרחי , אך הוא מאוד חיובי ליצירת בית שלם, הרמוני , שהוא גם נוח, מרווח ופרקטי, וכמובן גם מאוד אסתטי ושיש בו אנרגיות טובות התומכות במי שגר בו בכל תחומי החיים…

מהאופן שבו אני מקשיבה לכם אני יכולה להבין ולדעת איזה סגנון של עיצוב יעשה לכם טוב. מהו הדבר שאתם מחפשים שהבית יוכל להעניק לכם

אני אדע באילו צבעים להשתמש, האם להשתמש בעיצוב נועז, ממריץ ומעורר או האם דווקא להשתמש בצבעוניות ניטרלית ונעימה המשרה הרבה רוגע ושקט… האם הסגנון שלכם יוקרתי, מודרני או דווקא כפרי ופשוט אך אלגנטי? והתוצאה לאחר העיצוב – יכולה להיות מהפכנית עבורכם- לטובה!.

גלי שגב. מעצבת פנים. הום סטיילינג. פנג שואי. 054.4400318