עיצוב פנים והום סטיילינג גלי שגב

מעצבת פנים מחירים התואמים לכל כיס

מעצבת פנים מחירים התואמים לכל כיס

בשלב מסוים בחיים מגיע הרגע שבו אנו מתסכלים על הבית ששירת אותנו שנים רבות, ומבינים שהגיע הזמן לשינוי וחידוש סביבת מגורינו. כלומר, אנו רוצים להפכה למרחב רענן וחדיש שהינו רלוונטי לצרכים עכשוויים, לסגנון ולאורחות חיינו. ואולם, אנשים רבים נמנעים מהצעד עקב חשש מהוצאות שיפוץ גבוהות שמעל ליכולתם הכלכלית. חששות אלו לא חייבים להיות מוצדקים מאחר שעם מעצבת פנים, מחיר חידוש ועיצוב הבית בהחלט יכול להיות במסגרת הכלכלית שלכם. בזכות הידע הרב והעדכני שלי בתחום, והבנת מצבם וצרכיהם של הלקוחות, יש באפשרותי לספק שינוי מהותי בעיצוב ביתם בהוצאה ריאלית ולא גבוהה, המתאימה לכיסכם.

לשנות את חזות הבית בעלויות ריאליות

ישנם בעלי מקצוע המציעים על עיצוב פנים מחירים גבוהים, אך העלויות אינן חייבות להסתכם בתקציב ענק, בהלוואות ובחובות בלתי אפשריים. ניסיוני מוכיח כי עם מעצבת פנים עלויות עיצוב הבית יכולות להיות ריאליות לגמרי, ולא אחת אין צורך בשיפוץ יסודי וכולל על מנת ליצור שינוי מהותי במרחב. בעזרת מספר הליכים פשוטים יחסית ניתן ליצור שינוי לכדי מרחב מזמין, נוח ומרווח, עם המון אור, אופי ואווירה עכשווית וייחודית. יהיה זה מרחב מחודש שיעורר השתאות ויקצור מחמאות ממבקריו, אשר יתקשו להאמין שלא נדרשתם למשכן את הבית על מנת להגיע לתוצאות מרהיבות שכאלו. מה גם שחלק מתפקידי כמעצבת פנים הוא לשמור עליכם שלא תחרגו מהתקציב שלכם ואני עוזרת לכם לבחור חומרי גמר ופריטים במחירים הנכונים לכם מבלי שתאבדו איכות ונראות!

שינוי עיצוב הבית באופן חכם וחסכוני

חשוב להבין כי השינוי בעיצוב הבית שאני מספקת אינו דומה באופיו לרכישת פריטי ריהוט בודדים, כמו טלוויזיה חדשה או שולחן לפינת אוכל. מדובר בהליך הוליסטי ומקיף הרואה ומתייחס אל כל הבית כמכלול שלם. בתוך כך, אני מספקת ראייה נכונה ומקצועית של המרחב, ויכולת לזהות את נקודות החוזק והתורפה שלו על מנת לשפרן. כלומר, התייחסות שכזו אינה מחייבת כי יידרשו עבור שירותי מעצבת פנים מחירים יקרים במיוחד. בידי מצויים כל הכלים הדרושים על מנת לזהות צרכים ספציפיים של כל בית ולקוח, למשל שינוי צבעי קירות, ארגון מחודש של סידור החלל, דיוק בבחירת ומיקום גופי תאורה, ורכישת פריטים ספציפיים שיעשו את כל ההבדל. במילים פשוטות, אפשר בהחלט ליצור שינוי מהפכני בחזות ובעיצוב ביתכם בעלות הגיונית, וזאת לאור מספר פרמטרים וכלים בסיסיים. מדובר בעקרונות המנחים את עבודתי, ביניהם הקשבה מלאה והבנת רצונות הלקוח, היכרות מעמיקה עם השטח מבחינת ספקים, חומרים, פריטי ריהוט ואנשי מקצוע, ושילוב של איכות ביחד עם מחירים כדאיים ללקוחות.

הזמנת שירותי מעצבת פנים בעלויות משתלמות

להזמנת שירותי מעצבת פנים במחיר המתאים לכיס, צרו קשר עוד היום עם גלי שגב בטלפון שמספרו 054-4400318. פנו אלי עוד היום לקביעת פגישת היכרות וייעוץ ראשונית.