בית פרטי עיצוב פנים בפרדס חנה

הום סטיילינג לבית פרטי בפרדס חנה.

הלקוח: משפחה – זוג ושלושה ילדים.

המקום: רחוב מודיעין בפרדס חנה.

הסגנון העיצובי: כפרי.

המטרה: לרענן לחלוטין את הישן וליצור בית שמח, צבעוני , נעים ונוח .

טיפ עיצובי: כשמעצבים חלל, מומלץ מאוד לבחור צבעוניות שולטת ולדבוק בה. מומלץ להשתמש בסקלת צבעים נייטראלית ברב החלל ולשלב בחכמה את הצבעוניות הנוספת בכמות קטנה יותר. כשהצבעים מהטפט לדוגמא, מופיעים על גווניהם המשתנים בפריטים נוספים בבית נוצרת תחושת הרמוניה נפלאה.
תהליך העבודה: הבית בפרדס חנה עמד לו משנות החמישים עם אותה רצפת טרצו ישנה, כשמידי פעם שיפצו או החליפו דבר מה.. המשפחה המקסימה שגרה בו היום, מזה 13 שנה, חיכו לשיפוץ הגדול וכשזה התמהמה החליטו בינתיים לחולל מהפך ע"י סטיילינג, כלומר הלבשה כללית.

החלפנו את חזיתות הארונות במטבח, את השיש והחיפויים, הוספנו כונניות עץ תלויות מלאות בכל טוב של צבע וחומר… צבענו את כל הקירות במוקה בהיר. רעננו את הצבע של הדלתות החומות לפיסטוק מעושן בהיר ובקיר פינת האוכל החלפנו את צבע הבורדו ששלט בקיר לטפט רענן שמכניס המון שמחה ואור. טייחנו את הקיר של האח למראה חם ואינטימי יותר.

לא השארנו פריט וזכר לעבר. הסלון הוחלף כליל, (למעט ספריית העץ שבעלת הבית מאוד אוהבת) בזכות שיתוף הפעולה המלא של בעלת הבית העזנו וריפדנו את הכורסאות בבדים לא שגרתיים, הוספנו כריות , שטיח חבלים שאין כמוהו לסגירת המראה הטבעי, הכפרי, אשר גם תורם לחימום רצפת הטרצו הבהירה שנותרה..  והרי לפניכם בית פשוט, בית שהתחדש אבל הנשמה שלו נשמרה…